Post Image

Jose Manuel Prietoregidor delegat d’Administració; i Nacho Arnau, regidor responsable de Contractació, han comparegut aquest matí en roda de premsa per informar de l’última novetat sobre el contracte de transport, recollida i manteniment d’animals de la ciutat de Gandia.

Prieto ha recordat que abans de finalitzar la passada legislatura es va tramitar un Contracte Reservat per prestar aquest servei on només pogueren presentar-se societats sense ànim de lucre. “Sabíem de la sensibilitat del servei. Va ser el nostre compromís posar en marxa aquest tipus d’expedient de contractació reservat on s’inclouen les protectores i on es primava amb 20 punts el criteri de proximitat”.

La intenció del govern era que estigués en marxa abans de finalitzar la legislatura però la mercantil que prestava el servei fins a aquest moment va presentar un recurs especial en matèria de contractació al Tribunal de Recursos Contractual, raó per la qual es va paralitzar dit procediment fins que l’òrgan corresponent determinés.

Finalment, el Tribunal de Recursos Contractual mitjançant la resolució 688 ha fallat a favor del plec de condicions impulsat per l’Ajuntament de Gandia donant la raó al govern municipa. El govern municipal ja ha reiniciat aquest mateix matí el procés per adjudicar dit servei a la protectora SPAMA.

“Una vegada resolt el recurs, hui hem aprovat la proposta d’adjudicació a SPAMA. En els pròxims dies formalitzarem el contracte i començaran a prestar el servei, en un plec que compleix les demandes dels col·lectius animalistes” va finalitzar Prieto.

Per la seua banda, Nacho Arnau es va mostrar satisfet per la resolució. “Després de la paralització hem iniciat el procés i ara han de presentar la documentació necessària. Agilitzarem el procés perquè és la millor solució. Estàvem convençuts que la resolució seria favorable perquè el procés i el plec havien estat impecables”.

Twitter

Facebook